Οικονομία|24.11.2023 17:31
«Ψαλίδι» σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης βάζουν οι Ελληνες - Ανήσυχοι για το μέλλον 9 στους 10
NewsroomΟι καταναλωτές στην Ελλάδα και παγκοσμίως δηλώνουν σημαντική μείωση της αγοραστικής τους δύναμης εξαιτίας του πληθωρισμού, με τους Ελληνες να βρίσκονται στη δεύτερη χειρότερη θέση, πίσω από το Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari σε 19 χώρες.
Τα ελληνικά νοικοκυριά δεν έχουν ψαλιδίσει μόνο δευτερεύουσες δαπάνες όπως ομορφιά, ρούχα/παπούτσια, παιχνίδια κλπ., αλλά και βασικές, όπως τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, ενώ έρχεται μεγαλύτερο ψαλίδι στο άμεσο μέλλον.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Ο «χάρτης των μπλόκων» σε όλη την Ελλάδα: Κλιμακώνουν την «εξέγερση» οι αγρότες - Ενισχύουν τις κινητοποιήσεις σε δρόμους, λιμάνια και τελωνεία
- Στο ΚΑΤ οδηγός λεωφορείου - Γρονθοκοπήθηκε από οδηγό ΙΧ για ένα φλας
- Ελεύθεροι επαγγελματίες: Αύξηση ασφαλιστικών εισφορών φέρνει το 2026 – Η κρίσιμη επιλογή του Ιανουαρίου
- Ο Βαλάντης εκνευρίστηκε με τους μουσικούς του και τους «έφτυσε» επί σκηνής - Δείτε βίντεο