Οικονομία
|
09.12.2023 22:43
Η ακρίβεια σπρώχνει τους καταναλωτές στο smart shopping και το brand hopping - Από πού κόβουν για να τα βγάλουν πέρα
NewsroomΥψηλός πληθωρισμός και ακρίβεια έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να ιεραρχήσουν τις ανάγκες τους ή και να σταματήσουν τελείως τις αγορές κάποιων αγαθών, όπως προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και παιχνίδια. Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τις εκπτώσεις για να ψωνίσει, όπως έδειξε η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών».
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Εξεταστική ΟΠΕΚΕΠΕ: «Στέλεχος της ΝΔ ο αρχηγός των συλληφθέντων» - «Κουμπάρος του Ανδρουλάκη μέσα στους 14»
- Σοβαρές απειλές καταγγέλλει ο Πάσχος Μανδραβέλης: Μίλησα χθες για τον 'Φραπέ' και μου είπαν 'θα έχεις την τύχη του Καραϊβάζ'
- Η ιστορία του Γάλλου που κέρδισε 17 εκατ. ευρώ στο Λόττο και σήμερα ζει σε εργατικές κατοικίες
- Στιγμές αγωνίας στη ΛΕΑ αυτοκινητόδρομου: Αστυνομικός σώζει μωρό που πνίγεται με το φαγητό του