Οικονομία
|
09.12.2023 22:43
Η ακρίβεια σπρώχνει τους καταναλωτές στο smart shopping και το brand hopping - Από πού κόβουν για να τα βγάλουν πέρα
NewsroomΥψηλός πληθωρισμός και ακρίβεια έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να ιεραρχήσουν τις ανάγκες τους ή και να σταματήσουν τελείως τις αγορές κάποιων αγαθών, όπως προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και παιχνίδια. Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τις εκπτώσεις για να ψωνίσει, όπως έδειξε η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών».
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Νοσοκομεία: Πότε αναμένονται οι πρώτοι διορισμοί διοικητών - Νέα παράταση πριν τις Ευρωεκλογές
- SOS από τους διευθυντές σχολείων: «Σώστε μας από τη γραφειοκρατία» - Τι ζητούν από τον Πιερρακάκη
- Οι ευρωπαϊκές κινήσεις Μητσοτάκη μετά τις κάλπες: Τι θα κρίνει τον επόμενο Επίτροπο και τα σενάρια για ισχυρό χαρτοφυλάκιο
- Ισθμός: Κατεδαφίζεται η γέφυρα μετά τη φωτιά στο βυτιοφόρο - Έρευνα για την ανατροπή του οχήματος