Οικονομία|09.12.2023 22:43
Η ακρίβεια σπρώχνει τους καταναλωτές στο smart shopping και το brand hopping - Από πού κόβουν για να τα βγάλουν πέρα
NewsroomΥψηλός πληθωρισμός και ακρίβεια έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να ιεραρχήσουν τις ανάγκες τους ή και να σταματήσουν τελείως τις αγορές κάποιων αγαθών, όπως προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και παιχνίδια. Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τις εκπτώσεις για να ψωνίσει, όπως έδειξε η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Πως επηρεάζει ο Πληθωρισμός την Αγοραστική Δύναμη & τις Συνήθειες των Καταναλωτών».
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Το δεύτερο «one minute» του Ερντογάν ήταν στον Μητσοτάκη: Πώς σχολιάζουν στην Τουρκία την ένταση για τη Χαμάς
- Συνελήφθη ο «Σκορπιός» - Δύο χρόνια έψαχνε η Ιντερπόλ τον μεγαλύτερο δουλέμπορο της Ευρώπης
- Μύδροι Ζάεφ στο OPEN κατά Σιλιάνοφσκα - Ανησυχία για την ευρωπαϊκή προοπτική της Βόρειας Μακεδονίας
- Φρούριο η OPAP Arena στον τελικό Ολυμπιακός - Φιορεντίνα με drones, ελικόπτερα και εκπαιδευμένα σκυλιά