Οικονομία|19.05.2019 15:21
Σπίρτζης: Απαλλάσσονται από τα διόδια οι κάτοικοι Ωρωπού και Βαρνάβα
NewsroomΤην απαλλαγή από τις 23 Μαΐου των κατοίκων του δήμου Ωρωπού και της κοινότητας Βαρνάβα από την πληρωμή όλων των διοδίων (μετωπικά και πλευρικά) ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέλευση κατοίκων στο Καπανδρίτι.
Η απαλλαγή θα ισχύσει μέχρι το τέλος του 2022 που θα ολοκληρωθεί η εφαρμογή του νέου συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων.
Ο υπουργός ανακοίνωσε, παράλληλα, ότι μέχρι το τέλος του χρόνου τα δρομολόγια του προαστιακού προς Χαλκίδα θα εκτελούνται ανά μισή ώρα κατά τις ώρες αιχμής και ανά μια ώρα την υπόλοιπη ημέρα.
Διαβάστε ακόμη
- «Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
- Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
- Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
- Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος