Εργασίες για την επέκταση του σταθμού κρουαζιέρας στον Πειραιά από την Τρίτη 25/2
NewsroomΠαρουσία του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη, εγκαινιάζεται σήμερα, Τρίτη 25 Φεβρουαρίου, στις 12 μ.μ. στο λιμάνι του Πειραιά, η έναρξη εργασιών για την επέκταση του σταθμού κρουαζιέρας, που είναι μία από τις υποχρεωτικές επενδύσεις του συνολικού επενδυτικού σχεδίου της COSCO SHIPPING για τον ΟΛΠ.
Το έργο έχει και κοινοτική χρηματοδότηση από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αττικής 2014-2020. Σημειώνεται ότι ανάδοχος του έργου έχει ανακηρυχθεί η κατασκευαστική εταιρεία ΤΕΚΑΛ Α.Ε. με οικονομική προσφορά 103 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ έναντι προϋπολογισμού 136,3 εκατ. ευρώ.
Ο νέος κρηπιδότοιχος έχει μήκος περίπου 1.510,00 μ. και μεταβλητό βάθος από -19,00 έως 29,50 μ. Προβλέπεται η δημιουργία δύο θέσεων απολύτως ασφαλούς ελλιμενισμού κρουαζιεροπλοίων, με μήκος 390,00 μ. και 350,00 μέτρων. Οι εργασίες κατασκευής θα ξεκινήσουν τέλος του μήνα με χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης 32 μήνες. Σύμφωνα με πληροφορίες, για το 2020 έχουν γίνει προκρατήσεις για προσεγγίσεις 728 κρουαζιεροπλοίων στον λιμένα Πειραιά και για το 2021 θα φτάσουν τις 750.
Σε ανακοίνωσή του το τμήμα ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει ότι «η Επέκταση του Σταθμού Κρουαζιέρας είναι ένα μη αδειοδοτημένο έργο διότι δεν έχει κατατεθεί Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ), η οποία οφείλει να εγκριθεί μαζί με το σχέδιο». Προσθέτει επίσης ότι «αυτή την περίοδο δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η διαδικασία ανανέωσης της περιβαλλοντικής αδειοδότησης του λιμανιού του Πειραιά (ΑΕΠΟ)».
Στο μεταξύ, η κίνηση «Αγωνιστική Πρωτοβουλία Πειραιά-SOS Πειραιάς» πραγματοποιεί την Τρίτη στις 11 το πρωί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο «λιοντάρι».
- Ο Ζελένσκι «δείχνει» δημοψήφισμα για το εδαφικό της Ουκρανίας: «Ο λαός πρέπει να έχει λόγο»
- «Μην σκίσετε κανένα καλσόν»: Ένταση μεταξύ Κωνσταντοπούλου-Συρεγγέλα στην Εξεταστική
- Οι πρώτες δηλώσεις Πιερρακάκη: «Οι παλιοί διχασμοί μεταξύ βορρά-νότου ανατράπηκαν»
- Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Χατζηδάκη-Τσιάρα με αγρότες: Δεσμεύσεις αλλά και φόβος προστίμων από τις Βρυξέλλες