Ερευνα Nielsen: Πως άλλαξε ο κορονοϊός τον Έλληνα καταναλωτή
NewsroomΤα πάνω κάτω στην πορεία των σούπερ μάρκετ έφερε η επίδραση του κορονοϊού (Covid-19), με τον συνολικό τζίρο των καταστημάτων από την αρχή της χρονιάς μέχρι και 15 Μαρτίου 2020 να παρουσιάζει αύξηση της τάξεως του +9,8%. Βέβαια, η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε τις τρεις τελευταίες εβδομάδες, όπου η εξάπλωση του θανατηφόρου ιού πήρε διαστάσεις. Αυτό προκύπτει από έρευνα της Nielsen για τις τάσεις στο λιανεμπόριο στην προ και μετά Covid-19 εποχή.
Πιο συγκεκριμένα, στην προ Covid-19 περίοδο (30/01-23/02) τα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Προϊόντα στο σύνολό τους παρουσίαζαν συγκρατημένη θετική τάση στο +1,8%, ενώ το διάστημα από την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου μέχρι και τις 15 Μαρτίου η τάση αυτή εκτοξεύτηκε στο + 24,1%.
Την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση στην περίοδο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας την παρουσίασαν στο σύνολό τους οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, καθώς και τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο +18,9% και 13,2% αντίστοιχα, ενώ ακολουθούν τα Τρόφιμα & Ποτά στο +8,9%.
Εξετάζοντας περισσότερο αναλυτικά τις επιμέρους κατηγορίες των Τροφίμων & Ποτών, οι κατηγορίες που συνεχίζουν να βρίσκονται στην κορυφή, όσον αφορά στα ποσοστά αύξησης των πωλήσεων τους είναι, μεταξύ άλλων:
- το ρύζι
- τα ζυμαρικά
- τα όσπρια
- τα τοματικά προϊόντα
- τα κατεψυγμένα λαχανικά
Οι κατηγορίες αυτές στο σύνολό τους πραγματοποιούν στην μετά Covid-19 εποχή το 12,1% του τζίρου του συσκευασμένου τρόφιμου.
- Εξαπλώνεται το κύμα αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη: Μετά τις ΗΠΑ, κινητοποιήσεις σε πανεπιστήμια σε Καναδά, Γαλλία και Αυστραλία
- Κρήτη: Πώς αποκαλύφθηκε ο εφιάλτης του 20χρονου που έπεσε θύμα σεξουαλικής εκμετάλλευσης από το νονό του
- Πονοκέφαλος για την Apple: Πτώση πωλήσεων των iPhone σε όλες τις αγορές του πλανήτη – Ποιος ο λόγος
- Eurovision 2024: Η Μαρίνα Σάττι μαθαίνει στην Κοντσίτα πώς να κουνάει το μαντήλι