Πολιτική|02.05.2020 13:56
Μητσοτάκης: Κρατάμε αποστάσεις, χρησιμοποιούμε μάσκα, τηρούμε την υγιεινή χεριών
NewsroomΤην ώρα που η χώρα μας μετράει αντίστροφα για την σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μέσω του λογαριασμού του στο Twitter, στέλνει το δικό του μήνυμα προς τους πολίτες.
«Τηρούμε ευλαβικά την υγιεινή των χεριών, κρατάμε αποστάσεις και κάνουμε χρήση μάσκας, είτε μίας χρήσης, είτε πολλαπλών χρήσεων (υφασμάτινη). Για να είναι όμως αποτελεσματική η μάσκα, πρέπει να τη χρησιμοποιούμε σωστά. Ακολουθούμε τις οδηγίες, μένουμε ασφαλείς», έγραψε ο πρωθυπουργός ενώ συνόδευσε την ανάρτησή του με ένα βίντεο.
Διαβάστε ακόμη
- Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
- «Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
- Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
- Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»