Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη - Ερντογάν - Τι συζήτησαν
NewsroomΟ πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είχε την Παρασκευή, 26 Ιουνίου, τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Οι δύο άνδρες μίλησαν τόσο για τις επιπτώσεις της πανδημίας του κορονοϊού όσο και τις προσπάθειες αντιμετώπισής τους. Ακόμη, στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν αναφέρθηκαν και σε ζητήματα που συνδέονται με το άνοιγμα των συνόρων και την αποκατάσταση των τουριστικών ροών. Μητσοτάκης και Ερντογάν συμφώνησαν να διατηρήσουν ανοικτούς τους διμερείς διαύλους επικοινωνίας.
Σύμφωνα με την ανταποκρίτρια του OPEN TV και του ethnos.gr στην Κωνσταντινούπολη, Μαρία Ζαχαράκη, ανακοίνωση σχετικά με την τηλεφωνική επικοινωνία του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εξέδωσε η τουρκική προεδρία. Οπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, οι δύο άνδρες συζήτησαν θέματα τουρισμού, ασφάλειας, οικονομίας, καθώς και διμερή ζητήματα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση: «Ο Πρόεδρος μας κ. Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν πραγματοποίησε τηλεφωνική συνομιλία με τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη. Στη συνάντηση συζητήθηκαν οι διμερείς σχέσεις καθώς και η συνεργασία στους τομείς του τουρισμού, της ασφάλειας και της οικονομίας. Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας εξετάστηκαν επίσης τρόποι συνεργασίας για την καταπολέμηση του Covid-19, ενώ συμφωνήθηκε να διατηρηθούν ανοιχτά τα κανάλια επικοινωνίας μεταξύ των δύο χωρών».
- Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
- Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
- Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
- «Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό