Μήνυμα της Αθήνας στην Άγκυρα: Περιμένουμε έμπρακτα σημάδια αποκλιμάκωσης
NewsroomΩς ένα θετικό βήμα, που θα μπορούσε να οδηγήσει σε αποκλιμάκωση και σε έναρξη διαλόγου, εκλαμβάνει η Αθήνα την απόσυρση του Oruc Reis, που από τα ξημερώματα έχει καταπλεύσει στην Αττάλεια. Ο Έλληνας πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, δήλωσε ανοιχτός στο διάλογο και πρόθυμος να συναντηθεί με τον ομόλογό του, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, σε περίπτωση που η τουρκική πλευρά επιδείξει αυτή τη φορά ειλικρινή και σταθερή διάθεση εκτόνωσης της έντασης.
Από την άλλη πλευρά, ο Τούρκος υπουργός Άμυνας, Χουλουσί Ακάρ, που επέλεξε να επισκεφθεί σήμερα το Κας, ακριβώς απέναντι από το Καστελόριζο, όπου βρίσκεται η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, εκδήλωσε και εκείνος διάθεση για διάλογο. Φρόντισε, ωστόσο, να θέσει εκ νέου τις τουρκικές αξιώσεις για μια σειρά ζητημάτων, όπως η αποστρατιωτικοποίηση των Δωδεκανήσων.
Περισσότερα, στο βίντεο του OPEN TV που ακολουθεί:
- Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
- Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
- Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
- Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία