Τσίπρας: Ο Μητσοτάκης φεύγει από τη Σύνοδο Κορυφής με άδεια χέρια
Newsroom«Για ακόμα μια φορά ο κ. Μητσοτάκης φεύγει από ένα Ευρωπαϊκό Συμβούλιο με άδεια χέρια. Όχι μόνο πέρασε κάτω από τον πήχη, αλλά δεν τον έφτασε καν», αναφέρει μεταξύ άλλων, σε ανάρτησή του στο Facebook, ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξης Τσίπρας, αναφορικά με τις εξελίξεις στη Σύνοδο Κορυφής.
«Ούτε κυρώσεις στην Τουρκία, ούτε καν ένας μηχανισμός που θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί αν ξεκινήσουν ξανά οι προκλήσεις. Το ερώτημα είναι γιατί τελικά πέταξε λευκή πετσέτα; Και μάλιστα τη μέρα που ανακοινώνεται επισήμως η ανάρτηση του Τουρκολιβυκού Συμφώνου στον ΟΗΕ. Τη μέρα που ανακοινώνεται συμφωνία των δυο πλευρών στο ΝΑΤΟ. Μια μέρα μετά την αναχώρηση Πομπέο από την Ελλάδα», συμπληρώνει στην ανάρτησή του ο κ. Τσίπρας.
Τέλος, καταλήγει: «Όσο δε γνωρίζουμε τί ακριβώς συμφώνησε, υπέγραψε και υπογράφει στο Βερολίνο, θα τα αποδίδουμε όλα αυτά στην απλή σύμπτωση».
- Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
- «Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
- Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
- Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα