Ακάρ στη Χουριέτ: Η Ελλάδα εξαπατά με ψέματα - Κάνει ό,τι μπορεί για να μας πιέσει
Μαρία Ζαχαράκη«Η Ελλάδα εξαπατά με ψέματα», υποστηρίζει ο Τούρκος Υπουργός Άμυνας, Χουλούσι Ακάρ, τονίζοντας ότι η χώρα μας κάνει ό,τι μπορεί για να πιέσει την Άγκυρα. Σε συνέντευξή του στην τουρκική εφημερίδα Χουριέτ, ο Τούρκος Υπουργός είπε ότι «η Ελλάδα τους τελευταίους τρεις μήνες έχει εκδώσει 49 NAVTEX, μόνο στις δύο είχε δραστηριότητα. Όλα τα επιχειρήματα που αναφέρει ως προβλήματα τα παράγει η ίδια. Κάνει ότι μπορεί για να πιέσει την Τουρκία. Όταν λέμε "ας καθίσουμε να συζητήσουμε" δεν πλησιάζει. Γυρνάει από πόρτα σε πόρτα και εξαπατά με ψέματα».
Για τους S-400, ο Χουλούσι Ακάρ είπε ότι η Τουρκία έχει σχέσεις με τις ΗΠΑ εδώ και πολλά χρόνια και πως «δεν μπορεί να παίρνετε το θέμα των S-400 ανάμεσα από εκατοντάδες θέματα και να επικεντρώνεστε σε αυτό». «Θέλαμε τον FETO, τον δώσατε; Όχι. Οι S-400, δεν είναι επιλογή για μας, είναι ανάγκη. Τίθεται θέμα η ασφάλεια των 83 εκατομμυρίων πολιτών μας», ανέφερε. Ο Τούρκος Υπουργός πρόσθεσε ότι «δεν είναι σωστό να βγουν τα σπαθιά από τώρα με την κυβέρνηση Μπάιντεν. Είναι ωφέλιμο να δούμε τη διαδικασία και να καθορίσουμε ένα πλάνο. Το ΡΚΚ ισούται με το YPG. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό. Η προσδοκία μας είναι να τερματιστεί η στήριξη, συμπεριλαμβανομένων και των πυρομαχικών».
- ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
- Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
- Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
- Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι