Πολιτική|18.01.2021 10:04
Εκανε τη δεύτερη δόση εμβολίου ο Κυριάκος Μητσοτάκης
NewsroomΣτο Νοσοκομείο Αττικόν βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού. Ο πρώτος εμβολιασμός στον πρωθυπουργό είχε γίνει στις 27 Δεκεμβρίου μετά την νοσηλεύτρια στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».
Σήμερα, στις 10 το πρωί αναμένεται να γίνει και ο δεύτερος εμβολιασμός για την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου.
Διαβάστε ακόμη
- Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
- Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
- Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
- VARος τελικά για το ποδόσφαιρο η τεχνολογία – Γιατί ο Βασιλιάς των σπορ πάσχει από σοβαρό αυτοάνοσο;