Πολιτική|21.01.2021 20:40
Επικοινωνία Μητσοτάκη - Μενέντεζ: Στόχος η ειρήνη στην Ανατολική Μεσόγειο
Αλέξανδρος ΔιαμάντηςΤηλεφωνική επικοινώνια είχε πριν από λίγο ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τον νέο Πρόεδρο της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Γερουσίας των ΗΠΑ, Ρόμπερτ Μενέντεζ.
Ο Έλληνας πρωθυπουργός συνεχάρη τον κ. Μενέντεζ και του εξέφρασε την προσδοκία να «κυνηγήσουν» από κοινού τον στόχο της ειρήνης και της σταθερότητας στην Ανατολική Μεσόγειο και την ευρύτερη περιοχή.
Σε tweet του ο Έλληνας πρωθυπουργός έγραψε:
Διαβάστε ακόμη
- Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
- Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
- Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
- Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις