Πολιτική|13.01.2022 16:30
Kορονοϊός - Τσίπρας: Θετικός μετά από 5 μέρες - Θα κολλούσα κι άλλους στη Βουλή
NewsroomΑνάρτηση για την κατάσταση της υγείας του από τον Αλέξη Τσίπρα ο οποίος διανύει την πέμπτη μέρα νόσησης από τη μετάλλαξη Όμικρον του κορονοϊού, με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης να αφήνει αιχμές για την καραντίνα των 5 ημέρων σημειώνοντας ότι ο ίδιος με θετικό τεστ δε θα πάει στη Βουλή ωστόσο, «πολλοί άλλοι στην ίδια θέση είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν στη δουλειά τους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται».
Η ανάρτηση του Αλέξη Τσίπρα
«Ύστερα από 5 μέρες νόσησης, με βάση τον ΕΟΔΥ, θα μπορούσα να πάω σήμερα στη βουλή και να κολλήσω συναδέλφους, αφού το τεστ μου βγαίνει ακόμα θετικό. Εγώ δε θα το κάνω, αλλά πολλοί άλλοι στην ίδια θέση είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν στη δουλειά τους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται...
Διαβάστε ακόμη
- Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
- Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
- Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
- Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις