Πολιτική|16.06.2022 21:24
Ευάγγελος Βενιζέλος: Έλαβε εξιτήριο από το «Σωτηρία» μετά την εισαγωγή του λόγω κορονοϊού
NewsroomΣτο σπίτι του βρίσκεται πλέον ο Ευάγγελος Βενιζέλος, καθώς έλαβε εξιτήριο από το νοσοκομείο «Σωτηρία», όπου εισήχθη το μεσημέρι της Πέμπτης, καθώς διαγνώσθηκε θετικός στον κορονοϊό.
Η εισαγωγή του στο νοσοκομείο έγινε διότι κρίθηκαν απαραίτητες σχετικές εργαστηριακές εξετάσεις, λόγω επίμονου βήχα που παρουσίαζε.
Ο Ευάγγελος Βενιζέλος είναι πλήρως εμβολιασμένος έχοντας κάνει και τη 4η αναμνηστική δόση και παρουσιάζει ήπια συμπτώματα, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Στην τελευταία θέση τα ελληνικά ΜΜΕ ως προς την αίσθηση ανεξαρτησίας - Τι δείχνει έρευνα
Διαβάστε ακόμη
- Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
- Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
- Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
- «Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων