Πολιτική|20.07.2023 21:45
Συνάντηση Γεραπετρίτη με τη Γερμανίδα ΥΠΕΞ - Τι συζητήθηκε
NewsroomΣυνάντηση με την υπουργό Εξωτερικών της Γερμανίας Αναλένα Μπέρμποκ είχε ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης, ο οποίος βρίσκεται στις Βρυξέλλες για το Συμβούλιο Εξωτερικών Υποθέσεων της ΕΕ.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης είχαν γόνιμη συζήτηση για την πολιτική συνεργασία Ελλάδας- Γερμανίας, το μεταναστευτικό, τις εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο, τη συνεργασία σε θέματα κλιματικής αλλαγής, τη διάσκεψη «Our Ocean Conference 2024» που θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση του υπουργείου Εξωτερικών στο twitter.
Οι υπουργοί Εξωτερικών αντάλλαξαν τέλος προσκλήσεις για προγραμματισμό εκατέρωθεν επισκέψεων.
Διαβάστε ακόμη
- Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
- Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
- Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
- Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου