Πολιτική|15.10.2023 23:39
Εκλογές – Τηλεφωνικές επικοινωνίες Κασσελάκη με Κουρέτα, Δούκα και Αγγελούδη
NewsroomΣειρά τηλεφωνικών επικοινωνιών με τον Δημήτρη Κουρέτα, τον Χάρη Δούκα και τον Στέλιο Αγγελούδη, είχε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης, μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων του δεύτερου γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά την επικοινωνία του με τον κ. Κουρέτα, ο κ. Κασσελάκης, του επεσήμανε πως θα βρίσκεται δίπλα του και θα τον στηρίζει στα νέα του καθήκοντα. Στη συνέχεια επικοινώνησε με τον νέο δήμαρχο Αθηνών Χάρη Δούκα, με τον οποίο – κατά τις ίδιες πηγές- είχε μια ιδιαίτερα εγκάρδια συνομιλία, τον νέο Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στέλιο Αγγελούδη, στον οποίο μετέφερε τα θερμά του συγχαρητήρια, αλλά και δημάρχους που στήριξε ο ΣΥΡΙΖΑ.
Διαβάστε ακόμη
- Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
- Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
- Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
- Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ