Πολιτική|07.11.2023 21:12
Την Πέμπτη η πρώτη συνάντηση Μητσοτάκη - Δούκα
NewsroomΗ πρώτη συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον νεοεκλεγέντα δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα στο Μέγαρο Μαξίμου, θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Πέμπτη 16 Νοεμβρίου.
H συνάντηση γίνεται με φόντο τις διαφωνίες για την κοπή των δέντρων στο μετρό των Εξαρχείων.
Ο κ. Δούκας είχε μιλήσει για τετελεσμένο της απερχόμενης δημοτικής αρχής και είχε ζητήσει το ζήτημα του μετρό και της κοπής δένδρων στην πλατεία Εξαρχείων να τεθεί σε διαβούλευση, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ.
Διαβάστε ακόμη
- «Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
- Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
- Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
- Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος