Πολιτική|28.04.2024 18:14
Δημόσιοι υπάλληλοι: Προ των πυλών μπόνους παραγωγικότητας
NewsroomΗ επέκταση του μπόνους παραγωγικότητας στο Δημόσιο, με όρους αγοράς εργασίας αναμένεται να συζητηθεί στο υπουργικό συμβούλιο που θα συνεδριάζει τη Μεγάλη Δευτέρα, υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Συγκεκριμένα η υπουργός Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως και η υφυπουργός Βιβή Χαραλαμπογιάννη θα παρουσιάσουν νομοσχέδιο για το σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων. Στο νομοσχέδιο θα καθορίζονται δείκτες μέτρησης αποδοτικότητας και ανάλογα οι προϊστάμενοι κάθε υπηρεσίας θα προτείνουν τους δικαιούχους για το μπόνους.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
- Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
- Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
- Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου