Πολιτική|13.10.2025 21:23
Το τετ Μητσοτάκη - Τραμπ στην Αίγυπτο και η χειραψία
NewsroomΣύντομο τετ α τετ με τον Ντόναλντ Τραμπ είχε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος βρίσκεται στο Σαρμ Ελ Σέιχ, στο περιθώριο της διεθνούς Συνόδου για τη συμφωνία ειρήνης Ισραήλ – Χαμάς.
Ο Ντόναλντ Τραμπ υποδέχτηκε τους ηγέτες που λαμβάνουν μέρος στη Σύνοδο, μεταξύ των οποίων και τον Έλληνα πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη στη Σύνοδο του Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνομίλησε με τον Αμερικανό πρόεδρο, ο οποίος στη συνέχεια φωτογραφήθηκε με όλους τους επίσημους προσκεκλημένους της συνόδου.
Διαβάστε ακόμη
- Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
- Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
- Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
- Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου