Πολιτική|30.07.2019 19:29
Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για 120 δόσεις και ΕΝΦΙΑ
NewsroomΈχοντας εξασφαλίσει την συναίνεση των τεσσάρων εκ των έξι κομμάτων της Βουλής, το νομοσχέδιο για την μείωση του ΕΝΦΙΑ και την βελτίωση και διεύρυνση της ρύθμισης των 120 δόσεων ψηφίστηκε από την Ολομέλεια.
Επί της αρχής υπέρ του νομοσχεδίου ψήφισαν η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΙΝΑΛ και η Ελληνική Λύση. Με το «παρών» τοποθετήθηκε το ΚΚΕ. Το ΜεΡΑ25 ψήφισε «όχι» επί της αρχής και «ναι» στην ρύθμιση για τις 120 δόσεις.
Διαβάστε ακόμη
- Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
- Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
- Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
- Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις