Καραμανλής: Αποβράσματα όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο Μετρό (vid)
NewsroomΣτο φαινόμενο της επιβίβασης στο Μετρό χωρίς την πληρωμή εισιτηρίου αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής. Σε μία από τις πρώτες συνεντεύξεις του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι «πρέπει να νιώθει ως απόβρασμα της κοινωνίας, όποιος πολίτης μπαίνει στο Μετρό χωρίς εισιτήριο». Μάλιστα, προανήγγειλε ότι το υπουργείο θα οργανώσει καμπάνια για να περιοριστούν τα φαινόμενα των πολιτών που χρησιμοποιούν τα Μέσα χωρίς εισιτήριο.
«Αυτό που σκεφτόμαστε να κάνουμε, είναι κάτι το οποίο έχει συμβεί στη Γαλλία και την Αμερική, είναι να υπάρξει μια πολύ μεγάλη διαφημιστική καμπάνια για τους λεγόμενους τζαμπατζήδες. Το ζήτημα δεν είναι να έρθω εγώ να σε πιάσω, το ζήτημα είναι ότι ο ίδιος ο άνθρωπος που κάνει αυτή την πράξη πρέπει να νιώθει ως απόβρασμα της κοινωνίας. Δεν είναι δυνατόν να μπαίνουμε τσάμπα στο Μετρό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Ακούστε το συγκεκριμένο απόσπασμα στο 15:34
- Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
- Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
- Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
- Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις