Πολιτική|09.08.2019 12:21
Ολοκληρώθηκε η συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Μπρουνό Λε Μερ
NewsroomΟλοκληρώθηκε η συνάντηση που είχε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, με τον Γάλλο υπουργό Οικονομικών, Μπρουνό Λε μέρ.
Σε ανάρτησή του στο twitter ο υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας αναφέρει: «Πολύ καλή συνομιλία με τον Έλληνα πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για το μέλλον της ευρωζώνης και την ενίσχυση της διμερούς οικονομικής και χρηματοοικονομικής σχέσης μας».
Διαβάστε ακόμη
- Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
- Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
- Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
- Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις