Πολιτική|14.11.2019 18:27
Η Αυλωνίτου, οι πραλίνες και το κέρασμα για την «κανονικότητα της Δεξιάς»
NewsroomΜε ένα κουτί πραλίνες εμφανίστηκε σε τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΪ η πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ελένη Αυλωνίτου. Όταν ρωτήθηκε γιατί το έκανε παρέπεμψε στα τελευταία γεγονότα με πρωταγωνιστές την Αστυνομία και τους φοιτητές.
«Σας έφερα γλυκά για να γιορτάσουμε την κανονικότητα της Δεξιάς, που μας κάνει να θυμηθούμε τις παλιές μέρες του ‘60, που μπορεί να συλλαμβάνει κάποιον, να πηγαίνει στη ΓΑΔΑ άτομα και δεν τους αφήνει να δουν τους δικηγόρους τους, που πιάνει στο ξύλο πολίτες στον δρόμο, για να μην ξεχνιόμαστε, χάδια τους δίνει, για να συνηθίζουν κιόλας γιατί το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο, που δέρνει φοιτήτριες» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε ακόμη
- Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
- Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
- Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
- Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!