Μητσοτάκης προς πολίτες: Μένουμε πολιορκημένοι, γιατί είμαστε ελεύθεροι
NewsroomΣτο κλείσιμο της τοποθέτησής του, από το βήμα της Βουλής, ο Κυριάκος Μητσοτάκης απευθύνθηκε στο συναίσθημα των πολιτών στο πλαίσιο της κυβερνητικής προσπάθειας που γίνεται για να μείνουν σπίτι.
Στην ομιλία του, ο πρωθυπουργός ανέφερε: «Κλείνω με μία αναφορά του Γάλλου ιστορικού, Ζαν ντε Λιμό, ο οποίος έγραψε για τον φόβο στις επιδημίες. 'Σε αυτές τις συνθήκες συνθλίβεται η έννοια του μέσου ανθρώπου. Και τότε μόνο δύο πράγματα μπορεί να είσαι: ή αδρανής ή ηρωικός'. Τίποτα άλλο. Σε αυτό το ερώτημα λοιπόν απαντάμε, αποφασίζοντας να αρθούμε πάνω από τον προσωπικό μας μέσο όρο για να τον πάμε ακόμη ψηλότερα όταν αυτή η μάχη γίνει παρελθόν. Μέχρι τότε, μένουμε σπίτι. Σαν ελεύθεροι πολιορκημένοι, που επιλέγουν, όμως, να είναι πολιορκημένοι γιατί είναι ελεύθεροι».
- Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
- «Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
- Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
- Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»