Πολιτική|07.04.2020 14:09
Τηλεδιάσκεψη Μητσοτάκη - Σακελλαροπούλου για τον κορονοϊό
NewsroomΤηλεδιάσκεψη με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Αικατερίνη Σακελλαροπούλου, θα έχει αύριο στις 11.00 το πρωί, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να την ενημερώσει για τις εξελίξεις στα θέματα δημόσιας Υγείας και για τα μέτρα στήριξης της οικονομίας.
Εξάλλου, η κ. Σακελλαροπούλου με αφορμή την παγκόσμια ημέρα υγείας έκανε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ευχαριστώντας το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό για τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλει στη μάχη με τον κορονοϊό.
Διαβάστε ακόμη
- Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
- Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
- Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
- Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις