Auto|10.07.2020 18:51
40 χρόνια Renault Trafic/Master: από τη βενζίνη στο υδρογόνο
Νίκος ΛουπάκηςΤο Estafette ήταν το πρώτο Renault με την κίνηση εμπρός, ενώ οι συρόμενες πλευρικές του πόρτες και η επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης, έκαναν γαλλικό επαγγελματικό το εξαιρετικά χρηστικό το. Έχοντας εξαιρετικά μικρό εμπρός πρόβολο, προσέφερε αυξημένη ορατότητα στον οδηγό, ενώ ήταν διαθέσιμο σε ποικιλία εκδόσεων. Ήταν ένα μοντέλο που το λάτρεψαν τόσο οι πωλητές παγωτών, όσο και οι δεινοί παραθεριστές.
Όμως καθώς οι ανάγκες του οδηγού/επαγγελματία είναι αυτές που οδηγούν τις εξελίξεις, μετά από 22 χρόνια στην αγορά, το Renault Estafette ολοκλήρωσε τον κύκλο του το 1980 οπότε και αντικαταστάθηκε από δύο διαφορετικά ελαφρά επαγγελματικά μοντέλα, το μεσαίου μεγέθους Trafic και το μεγαλύτερο Master.
Διαβάστε τη συνέχεια κάνοντας κλικ εδώ
Διαβάστε ακόμη
- Αδιέξοδο στις συνομιλίες Ισραήλ-Χαμάς: Απομακρύνονται άμαχοι από τη Ράφα, ενώ η αγωνία για την επιβίωσή τους κορυφώνεται
- Πώς έχασε τη ζωή του το 1,5 ετών μωρό στη Θήβα - «Φως» στα αίτια αναμένεται να ρίξει η ιατροδικαστική
- Τραγωδία στο Μεξικό: Αναγνωρίστηκαν τα πτώματα τριών τουριστών - Έφεραν τραύματα από σφαίρες στο κεφάλι
- Το συγκινητικό «αντίο» του Μιχάλη Ρέππα στην Αννα Παναγιωτοπούλου: «Γιατί η ζωή, ούτε ζυγίζεται, ούτε μετριέται»