Auto | 01.09.2020 13:59

Ferrari GTC4Lusso: Εφτασε η ώρα για να πέσει η αυλαία της

Σπύρος Σεραφείμ

Όταν είχε κυκλοφορήσει αυτό το αυτοκίνητο, πολλοί φανατικοί της εταιρείας είχαν αλλάξει όψη λέγοντας πως δεν αρμόζει στην ιστορία και στο κύρος της Ferrari. Περί (πολύ γρήγορης ιταλικής) ορέξεως ο λόγος…

Το βέβαιο είναι πως η GTC4Lusso παρουσιάστηκε, το 2016, στην Έκθεση της Γενεύης, ως τετρακίνητη (GTC4Lusso), αλλά και πισωκίνητη (GTC4Lusso T), διατηρώντας τον χαρακτήρα της μπράντας με το όρθιο αλογάκι.

Κάτω από το καπό έχει έναν V12 κινητήρα, 6,3 λίτρων, 690 άλογα και 697 Νm ροπής, ενώ το 0-100χλμ./ώρα το κάνει σε 3,4 δευτερόλεπτα - μέγιστη τελική ταχύτητα 335 χλμ./ώρα.

Αντίστοιχα, η GTC4Lusso Τ, αφήνει στον δρόμο 610 άλογα από 759 Nm ροπής και φορά τον twin-turbo V8 κινητήρα 3,9 λίτρων. Εδώ, το 0-100χλμ./ώρα έρχεται σε 3,5 δευτερόλεπτα και η μέγιστη τελική ταχύτητα φτάνει τα 320 χλμ./ώρα. Διακτινισμός, με άλλα λόγια.

Τώρα, όμως, ήρθε η ώρα για την αυλαία της και τις σχετικές ανακοινώσεις. Το δύσκολο αυτό έργο το ανέλαβε ο εκπρόσωπος της Ferrari, ο οποίος δήλωσε: «Σύμφωνα με την πρόβλεψη για το πενταετές στρατηγικό πλάνο το οποίο ανακοινώθηκε το 2017, αλλά και τον κύκλο ζωής του κάθε μοντέλου μας, η εταιρεία μας σταματά την παραγωγή των  GTC4Lusso και GTC4Lusso T».

Ετσι κι αλλιώς, το προηγούμενο διάστημα βοούσαν οι φήμες οι οποίες ανέφεραν πως είναι θέμα χρόνου να σταματήσει η πώληση αυτών των μοντέλων και οι γνωρίζοντες είχαν αντιληφθεί πως αυτό θα συνέβαινε σύντομα, αφού ποτέ η Ferrari δεν βγήκε να αντικρούσει ό,τι ακουγόταν. Άλλωστε, το επόμενο μεγαλεπήβολο σχέδιο του θρύλου από το Μαρανέλο είναι να παρουσιάσει την Purosanque, ένα SUV το οποίο ακολουθεί το τρεντ της εποχής. Και είναι προφανές ότι οι τιφόζι, οι φανατικοί της μάρκας, θα βγουν και πάλι να πουν "o tempora, o mores" – «ω, καιροί, ω, ήθη»…

Ferrari