Ηλεκτρικό 1 στα 3 καινούρια αυτοκίνητα το 2030 σε όλον τον πλανήτη
Σπύρος ΣεραφείμΤο ένα τρίτο όλων των νέων πωλήσεων αυτοκινήτων, παγκοσμίως, μέχρι το τέλος της δεκαετίας, θα κινούνται με ηλεκτροκινητήρες. Tα υπόλοιπα δύο τρίτα, με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ετσι, θα αυξηθεί ο συνολικός ετήσιος αριθμός ηλεκτρικών οχημάτων (EV) που πωλούνται – περίπου δέκα εκατομμύρια οχήματα περισσότερα από τις προβλέψεις που έχουν γίνει το προηγούμενο χρονικό διάστημα.
Πιο αναλυτικά, οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναμένεται να φτάσουν τα 2,5 εκατομμύρια παγκοσμίως το 2020. Σύμφωνα με έρευνα της Deloitte, εκτιμάται ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα φτάσουν τα 11,2 εκατομμύρια το 2025 και τα 31,1 εκατομμύρια έως το 2030. Τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα θα αντιπροσωπεύουν το 81% όλων των αυτοκινήτων νέας τεχνολογίας, ξεπερνώντας κατά πολύ τις πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων.
Σημαντικό ρόλο για την αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με επικεφαλής της Deloitte, είναι ότι θα υπάρξει πριμοδότηση των καταναλωτών και σημαντικά κίνητρα για την απόκτηση ηλεκτρικών οχημάτων. Επίσης, σύμφωνα με τον ίδιο, σύντομα η τιμή τους –μόνιμο αντεπιχείρημα, ωστόσο, πραγματικό- θα είναι ίδια σχεδόν με αυτές ενός βενζινοκίνητου ή πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου.
Τέλος, σημαντικό ρόλο θα παίξει και η αύξηση των σημείων φόρτισης. Όχι μόνο παγκοσμίως, αλλά και στη χώρα μας. Και αν κάποιοι στη χώρα μας θεωρούν πως όλα αυτά αποτελούν σενάριο επιστημονικής φαντασίας και ότι συμβαίνουν σε μια άλλη διάσταση, σε ένα matrix σκηνικό με ρόδες και λαμαρίνες, ίσως θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν πως το ηλεκτρικό μέλλον μας, που θα μπαίνει στην πρίζα, είναι πολύ πιο κοντά από ό,τι θεωρούν.
- Η επίθεση των γαλάζιων βουλευτών κατά του ΥΠΑΑΤ για το «Μέτρο 23», το φρέσκο γάλα του Σαμαρά ο Νικολόπουλος που στέκεται πίσω από τον Σαμαρά
- Πώς «διαβάζει» η κυβέρνηση το τοπίο και γιατί έρχονται νέα… γαλάζια ραντεβού
- Όπου φύγει φύγει οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ: Αδειάζουν τα νοσοκομεία - «Έχουμε εξοπλισμό, δεν έχουμε χέρια»
- Τριπλάσιοι φόροι στα ακίνητα από το 2027: Τι φέρνει το νέο Τέλος Τοπικής Ανάπτυξης