Auto|19.01.2019 08:01

Παγκόσμια πρεμιέρα για την νέα BMW Σειρά 7

Νίκος Λουπάκης

Η BMW αναβαθμίζει το προφίλ της πολυτελούς ναυαρχίδας της. Νέα εξωτερική σχεδίαση και νέα στοιχεία εξοπλισμού συνθέτουν ένα ευχάριστο περιβάλλον για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και όχι μόνον...

Η νέα κατά 40% μεγαλύτερη μάσκα με το μονοκόμματο πλαίσιο είναι ίσως η πιο εμφανής αλλαγή που βλέπουμε στη νέα «7άρα» μια αλλαγή που τονίζεται από το γεγονός ότι το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου είναι κατά 5 ολόκληρα εκατοστά πιο ψηλό σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Το νέο “look” συμπληρώνουν οι πιο λεπτές μονάδες προβολέων, που προσφέρονται προαιρετικά με φώτα laser και οι νέοι εξωτερικοί αεραγωγοί που τώρα συνδυάζονται με μεγάλες βαμμένες διακοσμητικές πλάκες.

Ανασχεδιασμένο είναι και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, με ενσωματωμένες απολήξεις εξάτμισης, νέα, τρισδιάστατα και λεπτότερα - κατά 35mm - πίσω φώτα, με κόκκινες/μαύρες επιφάνειες και μία έντονη, πολύ λεπτή λωρίδα φώτων (πλάτους έξι χιλιοστών) κάτω από τη χρωμιωμένη μπάρα ανάμεσα στα πίσω φώτα.

Η βελτιστοποιημένη ακουστική μεγιστοποιεί το επίπεδο άνεσης σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων – και αυτό έχει να κάνει με τη βελτιωμένη ηχοαπορροφητική επένδυση γύρω από τους θόλους των πίσω τροχών, τις μεσαίες κολόνες, τα πλαϊνά παράθυρα και το πίσω παρμπρίζ (ακουστικό κρύσταλλο).

Ανανεωμένη είναι και η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων που προσφέρει ένα μεγάλο εύρος επιλογών με δύο βενζινοκινητήρες ισχύος 390 kW/530 hp & 430 kW/585 hp, και τρεις κινητήρες diesel με έως τέσσερις υπερσυμπιεστές και ισχύ από 195 kW/265 hp έως 294 kW/400 hp. Όλες οι εκδόσεις πληρούν το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP.

Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις της νέας BMW Σειράς 7 διαθέτουν τώρα ειδικά εξελιγμένο εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα και αναβαθμισμένη μπαταρία υψηλής τάσης. Η ισχύς συστήματος στη SPORT λειτουργία είναι αυξημένη σε 290 kW/394 hp, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία κυμαίνεται μεταξύ 50 και 58 km.

Η καινούρια 7-άρα διαθέτει επίσης προσαρμοζόμενη ανάρτηση και αερανάρτηση δύο αξόνων στο στάνταρ εξοπλισμό, ενώ Integral Active Steering και Executive Drive Pro με ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς (δεν διατίθεται για plug-in υβριδικά μοντέλα) διατίθενται προαιρετικά. Οι BMW M760Li xDrive και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις προσφέρονται με ειδικό σετάρισμα πλαισίου (chassis tuning).

Περαιτέρω πρόοδος στο δρόμο για την αυτόνομη οδήγηση, με μία εξαιρετικά πλούσια γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα συστήματαDriving Assistant Professional με Steering και lane control assistant και στάνταρ Parking Assistant, τώρα και με Reversing Assistant.

Εκδόσεις μοντέλου στο λανσάρισμα:

BMW M760Li xDrive

Βενζινοκινητήρας V12, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, BMW xDrive.

Κυβισμός: 6.592 cc, ισχύς: 430 kW/585 hp στις 5.250 – 5.750 σαλ.,

μέγιστη ροπή: 850 Nm στις 1.600 – 4.500 σαλ.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 3,8 δευτερόλεπτα,

τελική ταχύτητα: 250 km/h.

Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 12,5 – 12,4 l/100 km,

Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 285 – 282 g/km,

πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.

BMW 750i xDrive (BMW 750Li xDrive):

Βενζινοκινητήρας V8, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, BMW xDrive.

Κυβισμός: 4.395 cc, ισχύς: 390 kW/530 hp στις 5.500 – 6.000 σαλ.,

μέγιστη ροπή: 750 Nm στις 1.800 – 4.600 σαλ.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 4 δευτερόλεπτα (4,1 δευτερόλεπτα),

τελική ταχύτητα: 250 km/h.

Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 9,5 – 9,5 l/100 km [9,6 – 9,5 l/100 km],

Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 217 – 217 g/km (218 – 218 g/km),

πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.

BMW 745e (BMW 745Le):

Εξακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας, σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Βενζινοκινητήρας:

Κυβισμός: 2.998 cc, ισχύς: 210 kW/286 hp στις 5.000 – 6.000 σαλ.,

μέγιστη ροπή: 450 Nm στις 1.500 – 3.500 σαλ.

Ηλεκτροκινητήρας:

Ονομαστική ισχύς: 83 kW/113 hp, μέγιστη ροπή: 265 Nm.

Συνδυασμένη ισχύς: 290 kW/394 hp,

μέγιστη συνδυασμένη ροπή: 600 Nm.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 5.2 δευτερόλεπτα (BMW 745Le: 5,3 δευτερόλεπτα),

τελική ταχύτητα: 250 km/h,

τελική ταχύτητα (ηλεκτροκίνηση): 140 km/h.

Ηλεκτρική αυτονομία: 54 – 58 km [BMW 745Le: 52 – 55 km].

Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2,2 – 2,1 l/100 km [BMW 745Le: 2,3 – 2,2 l/100 km],

ηλεκτρική κατανάλωση ενέργειας στο μικτό κύκλο: 15.4 – 15.0 kWh/100 km [BMW 745Le: 15.4 – 15.1 kWh/100 km],

Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 52 – 48 g/km (BMW 745Le: 53 – 50 g/km), πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.

BMW 745Le xDrive

Εξακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας, σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, BMW xDrive.

Βενζινοκινητήρας:

Κυβισμός: 2.998 cc, ισχύς: 210 kW/286 hp στις 5.000 – 6.000 σαλ.,

μέγιστη ροπή: 450 Nm στις 1.500 – 3.500 σαλ.

Ηλεκτροκινητήρας:

Ονομαστική ισχύς: 83 kW/113 hp, μέγιστη ροπή: 265 Nm.

Συνδυασμένη ισχύς: 290 kW/394 hp,

μέγιστη συνδυασμένη ροπή: 600 Nm.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 5,1 δευτερόλεπτα,

τελική ταχύτητα: 250 km/h,

τελική ταχύτητα (ηλεκτροκίνηση): 140 km/h.

Ηλεκτρική αυτονομία: 50 – 54 km.

Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2,6 – 2,3 l/100 km,

ηλεκτρική κατανάλωση ενέργειας στο μικτό κύκλο: 16,3 – 15,8 kWh/100 km,

Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 59 – 52 g/km,

πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.

BMW 750d xDrive (BMW 750Ld xDrive)

Εξακύλινδρος εν σειρά diesel engine, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, BMW xDrive.

Κυβισμός: 2.993 cc, ισχύς: 294 kW/400 hp στις 4.400 σαλ.,

μέγιστη ροπή: 760 Nm στις 2.000 – 3.000 σαλ.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 4.6 δευτερόλεπτα (4.7 δευτερόλεπτα),

τελική ταχύτητα: 250 km/h

Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 6 – 5,8 l/100 km (6,1 – 5,9 l/100 km),

Εκπομπές CO2: 157 – 152 g/km (160 – 155 g/km),

πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.

BMW 740 d xDrive ( BMW 740 Ld xDrive )

Εξακύλινδρος εν σειρά diesel, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, BMW xDrive.

Κυβισμός: 2.993 cc, ισχύς: 235 kW/320 hp στις 4,400 σαλ.,

μέγιστη ροπή: 680 Nm στις 1.750 – 2.250 σαλ.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 5,3 δευτερόλεπτα (5,4 δευτερόλεπτα),

τελική ταχύτητα: 250 km/h.

Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 6,0 – 5,6 l/100 km (6 – 5,7 l/100 km),

Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 158 – 148 g/km (158 – 149 g/km),

πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.

BMW 730d (BMW 730Ld)

Εξακύλινδρος εν σειρά diesel, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Κυβισμός: 2.993 cc, ισχύς: 195 kW/265 hp στις 4.000 σαλ.,

μέγιστη ροπή: 620 Nm στις 2.000 – 2.500 σαλ.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 6,1 δευτερόλεπτα (6,2 δευτερόλεπτα),

τελική ταχύτητα: 250 km/h.

Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 5,5 – 5,3 l/100 km (5,5 – 5,3 l/100 km),

Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 144 – 138 g/km (145 – 139 g/km),

πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.

BMW 730d xDrive (BMW 730Ld xDrive)

Εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας diesel, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, BMW xDrive.

Κυβισμός: 2.993 cc, ισχύς: 195 kW/265 hp στις 4.000 σαλ.,

μέγιστη ροπή: 620 Nm στις 2.000 – 2.500 σαλ.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 5,8 δευτερόλεπτα (5,9 δευτερόλεπτα),

τελική ταχύτητα: 250 km/h.

Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 5,7 – 5,5 l/100 km (5,8 – 5,6 l/100 km),

Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 150 – 143 g/km (153 – 147 g/km),

πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.

BMW