Auto
|
15.09.2019 22:09
Citroen με 36 άτοκες δόσεις
Νίκος ΛουπάκηςΤο άνοιγμα των σχολείων – και τα έκτακτα έξοδα που αυτό συνεπάγεται για πολλές χιλιάδες ελληνικές οικογένειες - απετέλεσε την πηγή έμπνευσης για τη νέα καμπάνια της Citroën που αποφάσισε να διευκολύνει την αγορά καινούριου αυτοκινήτου με το πρόγραμμα που τιτλοφορείται “Back to School”, και περιλαμβάνει όχι μόνο ειδικές προνομιακές τιμές αλλά και 5 χρόνια εγγύηση, ενώ προσφέρονται και δελεαστικά προγράμματα χρηματοδότησης, είτε με 0% προκαταβολή, είτε με το πακέτο των 36 πραγματικά άτοκων δόσεων.
Το προωθητικό πρόγραμμα ισχύει για περιορισμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2019.
Διαβάστε ακόμη
- Η Χάγη έσωσε τον Νετανιάχου! Πώς βγαίνει κερδισμένος από το ένταλμα σύλληψης
- Ερντογάν: «Ανοίγουμε νέα σελίδα στις ελληνοτουρκικές σχέσεις» - Τι είπε για τη συνάντηση με Μητσοτάκη
- «Πήγε να μου σκίσει τα ρούχα και να με βιάσει»: Σοκάρει καθαρίστρια που δέχθηκε επίθεση στα Πετράλωνα
- Ιβάν Σαββίδης στο γλέντι των πρωταθλητών: «Περήφανος για όσα πετύχατε - Ο ΠΑΟΚ είναι οικογένεια»