Auto|15.09.2019 22:09

Citroen με 36 άτοκες δόσεις

Νίκος Λουπάκης

Το άνοιγμα των σχολείων – και τα έκτακτα έξοδα που αυτό συνεπάγεται για πολλές χιλιάδες ελληνικές οικογένειες - απετέλεσε την πηγή έμπνευσης για τη νέα καμπάνια της Citroën που αποφάσισε να διευκολύνει την αγορά καινούριου αυτοκινήτου με το πρόγραμμα που τιτλοφορείται “Back to School”, και περιλαμβάνει όχι μόνο ειδικές προνομιακές τιμές αλλά και 5 χρόνια εγγύηση, ενώ προσφέρονται και δελεαστικά προγράμματα χρηματοδότησης, είτε με 0% προκαταβολή, είτε με το πακέτο των 36 πραγματικά άτοκων δόσεων.

Το προωθητικό πρόγραμμα ισχύει για περιορισμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2019.

αγορά αυτοκινήτουCitroen