Auto|15.09.2019 22:09
Citroen με 36 άτοκες δόσεις
Νίκος ΛουπάκηςΤο άνοιγμα των σχολείων – και τα έκτακτα έξοδα που αυτό συνεπάγεται για πολλές χιλιάδες ελληνικές οικογένειες - απετέλεσε την πηγή έμπνευσης για τη νέα καμπάνια της Citroën που αποφάσισε να διευκολύνει την αγορά καινούριου αυτοκινήτου με το πρόγραμμα που τιτλοφορείται “Back to School”, και περιλαμβάνει όχι μόνο ειδικές προνομιακές τιμές αλλά και 5 χρόνια εγγύηση, ενώ προσφέρονται και δελεαστικά προγράμματα χρηματοδότησης, είτε με 0% προκαταβολή, είτε με το πακέτο των 36 πραγματικά άτοκων δόσεων.
Το προωθητικό πρόγραμμα ισχύει για περιορισμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2019.
Διαβάστε ακόμη
- Ξεσηκωμός των αγροτών με νέα μπλόκα και αποκλεισμούς - Ο χάρτης με όλες τις κινητοποιήσεις
- Βολές Καραμανλή κατά κυβέρνησης για υποκλοπές και «προσχηματικές» Εξεταστικές - Τι είπε για τη Δημοκρατία
- Ηχηρό μήνυμα Σαββίδη για ακαδημίες, έργα ανάπτυξης και την επόμενη μέρα: «Οποιος έχει το DNA του ΠΑΟΚ, δεν μπορεί να χαίρεται με τη δεύτερη θέση»
- Παντελής Παντελίδης: Βγήκαν οι αποζημιώσεις για το θανατηφόρο τροχαίο - Τι ποσά θα λάβουν Αρναούτη και Κυριάκου