Mitsubishi Space Star: ευέλικτο και οικονομικό
Νίκος ΛουπάκηςΤο Mitsubishi Space Star είναι ένα μοντέλο που φλερτάρει με δύο κατηγορίες αυτοκινήτων, αυτές που οι άνθρωποι της αγοράς χαρακτηρίζουν ως “A-segment” και “B-segment” ενσωματώνοντας πλεονεκτήματα και των δύο. Είναι σαφές ότι έχουμε να κάνουμε με ένα ευέλικτο αυτοκίνητο (με τη διάμετρο του κύκλου στροφής να περιορίζεται στα 9,2 μέτρα) που σίγουρα αισθάνεται πιο άνετα στο αστικό περιβάλλον, αλλά που έχει τα προσόντα και για ένα ταξίδι. Ιδιαίτερα στην περίπτωση του ζωντανού και οικονομικού τρικύλινδρου 1.2 MIVEC κινητήρα μεταβλητού χρονισμού, με τους διόλου ευκαταφρόνητους 80 ίππους – και σημειώνουμε στο σημείο αυτό ότι διαθέσιμος είναι και ένας μικρότερος κινητήρας, 999 κ.εκ. / 70 ίππων.
Παρά, τώρα, το σχετικά περιορισμένο του μήκος (3795 mm) δεν θα δυσκολευθείτε να διαπιστώσετε ότι το σαλόνι του μικρού Mitsubishi φιλοξενεί με αρκετή άνεση 4 ενήλικους επιβάτες, ενώ παράλληλα το πορτμπαγκάζ είναι αξιοπρεπώς ευρύχωρο, καθώς τα 175 λίτρα του να αποδεικνύονται επαρκέστατα για τα εβδομαδιαία ψώνια του σουπερ μάρκετ ή τις εκδρομικές ανησυχίες ενός νέου ζευγαριού. Προφανώς δεν είναι ότι πιο μοδάτο ή καινούριο υπάρχει στην αγορά, είναι όμως πληρέστατα εξοπλισμένο και βεβαίως δεν… καίει πολύ: 5,2 και 5,1 lit/100 km «επίσημη» κατανάλωση συνδυασμένου κύκλου WLTP, για τα 1.0 και 1.2, αντίστοιχα. Οι τιμές ξεκινούν από τα €9.990 ευρώ για το 1.0 “Entry” και από τα €12.990 για το 1.2 “Invite”. Στα υπέρ, η 5ετής (100.000 χλμ.) εργοστασιακή εγγύηση.
- Η διστακτικότητα του Μαξίμου για τα μπλόκα, το ενδεχόμενο συνάντηση του Μητσοτάκη με αγροτοσυνδικαλιστές και η Καρυστιανού που επαναφέρει την δημιουργία κόμματος
- ΣΥΡΙΖΑ: Οι «Βίοι Παράλληλοι» της Αυγής έφεραν δυσαρέσκεια σε Κουμουνδούρου και Νέα Αριστερά
- Το ηλεκτρονικό βραχιολάκι σε όλα τα νοσοκομεία της χώρας από τον Ιανουάριο – Οι εξαιρέσεις και η εκπαίδευση των εργαζομένων
- Υπό πίεση η κυβέρνηση για το αγροτικό: Μπαράζ κινητοποιήσεων, μηνύματα Καραμανλή-Σαμάρα και «γαλάζια» ανησυχία στην περιφέρεια