Auto|05.02.2020 11:17

Groupe Renault: αύξηση πωλήσεων σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2019

Newsroom

Το 2019 ήταν μια ακόμα χρονιά επιτυχιών και ανόδου για το Groupe Renault σε Ελλάδα και Ευρώπη. Στην Ελλάδα, η Renault και η Dacia, με συνολικές πωλήσεις 6.112 αυτοκινήτων κατέγραψαν αύξηση της τάξης του 11%, την ώρα που οι συνολικές πωλήσεις της αγοράς επιβατικών κατέγραψαν αύξηση 10,3%. Παράλληλα, το συνολικό μερίδιο του Groupe Renault στην Ελλάδα, ανέβηκε στο 5,4%.

Η Renault, λοιπόν, αύξησε τις πωλήσεις της κατά 2,1%, ενώ τα περισσότερα από τα μοντέλα με τα οποία εκπροσωπείται στην ελληνική αγορά κατέγραψαν ανοδική πορεία σε σχέση με την περσινή χρονιά. Το μικρό και ευέλικτο Twingo σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 48% στην κατηγορία του, ενώ το νέο Renault Clio, στην 5η πλέον γενιά του που μόλις λανσαρίστηκε στην Ελλάδα (το τελευταίο 3μηνο του 2019), έκανε συνολικά 3.000 πωλήσεις, κατακτώντας την 8η θέση στο σύνολο των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς. Το Captur, το γνωστό crossover της Renault είχε αύξηση των πωλήσεών του κατά 65%, ενώ, τέλος, το μεγαλύτερο σε μέγεθος SUV Kadjar είδε τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 52%.

Αντίστοιχα, η πορεία της Dacia και το 2019 επιβεβαίωσε το λόγο για τον οποίο αποτελεί ένα «success story». Συνεχίζοντας την ανοδική πορεία των τελευταίων ετών, η Dacia αύξησε τις πωλήσεις της κατά 38,9%, και το μερίδιό της στην ελληνική αγορά στο 1,6% (από το 1,3% της προηγούμενης χρονιάς). Και αυτό το χρωστάει πρωτίστως στο Dacia Duster, το απολύτως πιο προσιτό και “value for money” SUV που μπορεί κανείς να αποκτήσει εύκολα και σε 4κίνητη έκδοση, κατέκτησε την 3η θέση της κατηγορίας του (C-SUV), αυξάνοντας τις πωλήσεις του κατά 79%, σε σχέση με το 2018.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και στα επαγγελματικά, το Groupe Renault αύξησε τις πωλήσεις του στην Ελλάδα κατά 26,2%, συγκριτικά με την περσινή χρονιά, κατακτώντας μερίδιο 5,1%, ενώ το Dacia Dokker Van έγινε το επαγγελματικό μοντέλο με την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων μέσα στο 2019. 

Το Groupe Renault και στην Ευρώπη κατέγραψε θετική πορεία για άλλη μια χρονιά. Οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 1,3%, με το Clio να παραμένει ηγέτης της κατηγορίας του πανευρωπαϊκά, όπως, άλλωστε, κατάφερε να κάνει και το Captur. Αντιστοίχως, η Dacia είχε εξαιρετικά αποτελέσματα και στην Ευρώπη, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων για 7η συνεχόμενη χρονιά, που το 2019 έφτασε το 10,4%. 

Σημειώστε ότι το 2020 αναμένεται επίσης να είναι μια καλή χρονιά για το Groupe Renault σε Ελλάδα και Ευρώπη, καθώς μια ολόκληρη εξηλεκτρισμένη γκάμα μοντέλων βρίσκεται προ των πυλών - και της ελληνικής - αγοράς, με τα υβριδικά Clio Ε-TECH, Captur E-TECH Plug-in και το νέο Megane E-TECH Plug-in, την ώρα που το αμιγώς ηλεκτρικό Twingo Z.E. θα πλαισιώσει την ηλεκτρική γκάμα της Renault, δίπλα στο ευρωπαϊκό best seller, ηλεκτρικό ΖΟΕ.

Renaultαγορά αυτοκινήτουDacia