Ελλάδα|28.04.2020 13:46
Καθαρίστηκε από τα γκράφιτι η περίφραξη του πάρκου Ευαγγελισμού
NewsroomΣυνεργεία του δήμου Αθηναίων καθάρισαν τα γκράφιτι απ' όλη την πέτρινη περίφραξη του πάρκου Ευαγγελισμού, που βρίσκεται δίπλα στον σταθμό του Μετρό. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση του δήμου, χρειάστηκαν τρεις ημέρες προκειμένου να αφαιρεθεί όλο το γκράφιτι που κάλυπτε τις πέτρες εδώ και χρόνια, ενώ υλικού και πολύ μεγάλη ποσότητα νερού από πιεστικά μηχανήματα.
Σύμφωνα με τον δήμο, οι παρεμβάσεις αντιγκράφιτι θα ενταντικοποιηθούν το επόμενο διάστημα ειδικά στις πολυσύχναστες περιοχές της πόλης. «Οι επιχειρήσεις κατά της μίζερης εικόνας και της ρύπανσης που κάποιοι προσπαθούν να επιβάλουν στην Αθήνα, συνεχίζονται με πιο εντατικούς ρυθμούς» δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.
Διαβάστε ακόμη
- «Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
- Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
- Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
- Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος