Ουρές, ταλαιπωρία και... αντίο αποστάσεις σε τράπεζα στη Θεσσαλονίκη
NewsroomΟι ουρές που δημιουργήθηκαν έξω από τράπεζα στη Δυτική Θεσσαλονίκη, αποδεικνύουν ότι με το που αποφασίστηκε η άρση των μέτρων, οι αποστάσεις ασφαλείας, πήγαν περίπατο. Πάνω από 50-60 άτομα ήταν κολλημένοι ο ένας πάνω στον άλλο έξω από υποκατάστημα τράπεζας και οι μισοί εξ αυτών δεν φορούσαν καν μάσκα.
Οι εικόνες καταγράφηκαν από τον τηλεοπτικό φακό του Open TV είναι χαρακτηριστικές.
Εξάλλου, βελτιωμένη είναι σήμερα η κατάσταση έξω από την ΕΥΔΑΠ στο κέντρο της Αθήνας, όπου χθες Τρίτη (5/5) είχαν σχηματιστεί μεγάλες ουρές και η αναμονή έφτανε έως και τα 45 λεπτά. Εν αντιθέσει με χθες που ήταν δεκάδες πολίτες σήμερα το πρωί ανέμεναν στην ουρά λίγοι πάνω από 10, τηρώντας αποστάσεις και φορώντας μάσκες. Η είσοδος στην ΕΥΔΑΠ πραγματοποιείται ύστερα από θερμομέτρηση.
- Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
- SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
- ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
- Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά