Ακτοπλοΐα: Χαλαρώνουν τα μέτρα - Περισσότεροι επιβάτες στα πλοία
NewsroomΜε τη σύμφωνη γνώμη του υπουργείου Υγείας και της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός επιβατών αυξάνεται στο 60% (από 50%) για τα πλοία που δεν διαθέτουν καμπίνες και στο 65% (από 55%) για τα πλοία που διαθέτουν καμπίνες.
Επιπλέον, σύμφωνα με το ΑΠΕ, αυξάνεται σε 2 (από 1) το όριο ατόμων ανά καμπίνα, ενώ διατηρείται το αντίστοιχο όριο των τεσσάρων (4) ατόμων αν πρόκειται για οικογένεια ή ΑΜΕΑ με τον συνοδό τους.
Σχολιάζοντας τις εξελίξεις, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης προανήγγειλε ότι το πρωτόκολλο στην ακτοπλοΐα θα συνεχίσει να αναθεωρείται, με βάση τα επιδημιολογικά δεδομένα για τον κορονοϊό. «Συνεχίζουμε με συνέπεια, μένουμε ασφαλείς», κατέληξε. Ο ίδιος εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τους επιβάτες, τα πληρώματα και τις ακτοπλοϊκές εταιρείες για τη συνέπεια που επέδειξαν και εξακολουθούν να επιδεικνύουν στην τήρηση των μέτρων.
- Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
- Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
- Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
- Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας