Θερμικές κάμερες στους σιδηροδρομικούς σταθμούς Αθήνας και Θεσσαλονίκης
NewsroomΘερμικές κάμερες στους σιδηροδρομικούς σταθμούς, ως πρόσθετο προληπτικό μέτρο για τη θερμομέτρηση, τόσο του επιβατικού κοινού, όσο και του προσωπικού τοποθετεί από αύριο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, με πρωτοβουλία της διοίκησης εγκαταστάθηκαν και τίθενται σε λειτουργία από την Παρασκευή στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, Συγκεκριμένα, θερμικές κάμερες έχουν τοποθετηθεί στην είσοδο προς τις αποβάθρες στον Σταθμό Λαρίσης (στην Αθήνα) και στον Νέο Σταθμό Θεσσαλονίκης.
Επιπλέον, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεριμνά για την προστασία της ιδιωτικότητας του επιβατικού κοινού και συμμορφώνεται με τις Κατευθύνσεις και Οδηγίες των εποπτικών αρχών κατά την υιοθέτηση και εφαρμογή μέτρων πρόληψης της εξάπλωσης του Covid-19. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρωτοπορεί στη χρήση θερμικών καμερών σε μέσα μαζικής μεταφοράς, ενώ τα ισχύοντα μέτρα -όπως μάσκες, αντισηπτικά, καθημερινή απολύμανση κ.α.- συνεχίζονται κανονικά, προκειμένου όλοι οι επιβάτες να απολαμβάνουν ένα ευχάριστο ταξίδι με ποιότητα και ασφάλεια.
- Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
- Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
- Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
- Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις