Ελλάδα|08.07.2020 11:37
Εύβοια: Σύλληψη 51χρονου δασκάλου για αποπλάνηση 15χρονης μαθήτριας
Αλέξανδρος ΚαλαφάτηςΜέσα σε λίγα 24ωρα, έρχεται στο φως και δεύτερη σύλληψη δασκάλου για αποπλάνηση ανήλικης μαθήτριας, μετά την περίπτωση του 44χρονου καθηγητή Γυμνασίου στην Ηλιούπολη. Αυτή τη φορά, η σύλληψη έγινε στην Ερέτρια Ευβοίας, μετά από ανώνυμη καταγγελία στην Εισαγγελία.
Οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Χαλκίδας συνέλαβαν 51χρονο δάσκαλο Δημοτικού την ώρα που βρισκόταν μέσα στο αυτοκίνητό του με 15χρονη μαθήτρια, το βράδυ της περασμένης Δευτέρας. Ο 51χρονος φέρεται να είχε αποπλανήσει εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο τη 15χρονη. Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για αποπλάνηση ανηλίκου και προσβολή της γενετήσιας ευπρέπειας.
Διαβάστε ακόμη
- Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
- Τι ισχύει με το «χαράτσι» 3 ευρώ σε Temu - Shein από 1 Ιουλίου - Πώς υπολογίζεται, πότε επιστρέφονται οι δασμοί
- Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
- «Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων