Ελλάδα|12.08.2020 17:39
Κορονοϊός: Κατέληξε 88χρονη στο ΑΧΕΠΑ - Στους 216 οι θάνατοι
NewsroomΣτους 216 ανέρχονται πλέον οι νεκροί από τον κορονοϊό στη χώρα μας καθώς μία γυναίκα 88 ετών κατέληξε στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.
Η ασθενής δεν είχε υποκείμενα νοσήματα, ωστόσο νοσηλευόταν από τις 6 Αυγούστου σε θάλαμο αρνητική πίεσης λόγω αιμορραγίας ανωτέρου πεπτικού.
Είναι η δεύτερη νεκρή για σήμερα, Τετάρτη (12/8), καθώς το πρωί κατέληξε άλλη μία 82χρονη, η οποία έπασχε από υποκείμενα νοσήματα και ήταν διασωληνωμένη στη ΜΕΘ στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας.
Διαβάστε ακόμη
- Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
- Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
- Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
- Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου