Μόρια: Νέα φωτιά στο ΚΥΤ - Η τρίτη μέσα σε δύο μέρες
NewsroomΝέα φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Πέμπτης στο Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης στη Μόρια. Πρόκειται για την τρίτη φωτιά που ξεσπάει στην περιοχή μετά τις δύο που ξέσπασαν τα μεσάνυχτα της Τρίτης και το απόγευμα της Τετάρτης. Το πύρινο μέτωπο καίει σε τρία σημεία όσες σκηνές και κοντέινερ είχαν απομείνει άθικτα από τις προηγούμενες φωτιές. Πρόκειται για το κομμάτι όπου βρίσκεται ο ελαιώνας έξω από το ΚΥΤ.
Στην περιοχή έφτασαν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις προκειμένου να θέσουν υπό έλεγχο τη φωτιά. Στο μεταξύ πρόσφυγες και μετανάστες με όσα υπάρχοντα τους είχαν απομείνει φεύγουν από το σημείο καθώς η ατμόσφαιρα είναι αποπνικτική.
Σύμφωνα με πληροφορίες στο σημείο βρίσκεται και διμοιρία των ΜΑΤ καθώς υπάρχει πληροφορία για εγκλωβισμένα άτομα κοντά στο μέτωπο. Στην περιοχή σημειώνονται διαρκώς εκρήξεις πιθανόν από τις φιάλες που χρησιμοποιούσαν οι πρόσφυγες και οι μετανάστες.
- Με «δώρα» ο Τραμπ στην Άγκυρα τον Ιούλιο: Πώς «βλέπει» η Αθήνα τις εξελίξεις
- Βίντεο - ντοκουμέντο από τη στιγμή που πέφτει το πυροσβεστικό ελικόπτερο στη λίμνη Αώου
- Εφιάλτης στη Βενεζουέλα: Αυξάνονται δραματικά τα θύματα - Τουλάχιστον 164 νεκροί και πάνω από 970 τραυματίες
- «Το χέρι του Θεού»: Ο ερασιτέχνης φωτορεπόρτερ και η ιστορία πίσω από την εμβληματικότερη φωτογραφία όλων των Παγκοσμίων Κυπέλλων