Ελλάδα|23.09.2020 12:55
Σάμος: Αλλοδαπή με κορονοϊό γέννησε υγιέστατο κοριτσάκι
NewsroomΈνα υγιέστατο κοριτσάκι γέννησε στο νοσοκομείο της Σάμου πρόσφυγας από το Αφγανιστάν, η οποία εντοπίστηκε θετική στον κορονοϊό.
Η γυναίκα διαμένει στο Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης Προσφύγων Σάμου και όταν προσήλθε στο νοσοκομείο για να γεννήσει, υποβλήθηκε σε τεστ για κορονοϊό κατά τη διάρκεια του προεγχειρητικού ελέγχου.
Το τεστ βγήκε θετικό, με αποτέλεσμα να τεθεί σε εφαρμογή το σχέδιο για τοκετό από ασθενή με κορονοϊό. Η διαδικασία εξελίχθηκε ομαλότατα..
Διαβάστε ακόμη
- Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
- Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
- Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
- Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ