Ελλάδα|25.09.2020 08:19
Κορονοϊός: Αποσωληνώθηκε η 17χρονη ύστερα από 40 μέρες στη ΜΕΘ του ΑΧΕΠΑ
NewsroomΗ 17χρονη πήρε εξιτήριο από τη ΜΕΘ του ΑΧΕΠΑ ύστερα από 40 μέρες. Εχει αρνητικοποιηθεί πλέον, δεν πάσχει από κορονοϊό, λένε οι γιατροί. Πρόκειται για το νεαρότερο περιστατικό του κορονοϊού στη χώρα. Τον Δεκαπενταύγουστο η 17χρονη είχε πάει διακοπές στη Χαλκιδική, ανέβασε πυρετό και μέσα σε λίγες ώρες επιδεινώθηκε ραγδαία η υγεία της. Από τις 16 Αυγούστου βρισκόταν διασωληνωμένη στη ΜΕΘ, ενώ δεν είχε υποκείμενο νόσημα
Ο διευθυντής της κλινικής του ΑΧΕΠΑ, Σίμος Μεταλλίδης είπε στο Open TV: «Η κοπέλα είναι πολύ καλά στην υγεία της, περιμένουμε κάποιες εξετάσεις για να γυρίσει πλέον σπίτι της. Μπορούσε να κάνει οργανική ανεπάρκεια, αλλά γλιτώσαμε».
Διαβάστε ακόμη
- Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
- Τι ισχύει με το «χαράτσι» 3 ευρώ σε Temu - Shein από 1 Ιουλίου - Πώς υπολογίζεται, πότε επιστρέφονται οι δασμοί
- Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
- «Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων