Κορονοϊός - Θεσσαλονίκη: Κατέληξε ασθενής στο Ιπποκράτειο - Στους 635 οι νεκροί
Newsroom
Μεγαλώνει η «μαύρη λίστα» των νεκρών του κορονοϊού στην Ελλάδα. Τελευταίο θύμα μια 90χρονη που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Ιπποκράτειο». Η άτυχη ηλικιωμένη, η οποία νοσηλευόταν από τις 19 Οκτωβρίου, είχε υποκείμενα νοσήματα. Την ίδια ώρα, αρνητικό ρεκόρ για δεύτερο συνεχόμενο 24ωρο κατέγραψε η Θεσσαλονίκη όσον αφορά στα κρούσματα κορονοϊού. Είναι ενδεικτικό ότι το απόγευμα της Κυριακής εντοπίστηκαν 449 κρούσματα, ενώ το Σάββατο καταγράφηκαν 839.
Ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας θα μεταβεί το πρωί στη Θεσσαλονίκη, όπου θα επισκεφθεί διαδοχικά το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ και το Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «Γ. Γεννηματάς». Το απόγευμα, ο κ. Κικίλιας θα ενημερώσει τους εκπροσώπους των κοινοβουλευτικών κομμάτων στο υπουργείο Υγείας.
Χθες, ο υπουργός έθεσε σε εφαρμογή σχέδιο έκτακτης ανάγκης για τη Θεσσαλονίκη μετά την κατακόρυφη αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού τις τελευταίες ημέρες και την πίεση στα νοσοκομεία της πόλης. Σύμφωνα το σχέδιο που τέθηκε ήδη σε εφαρμογή, εξασφαλίστηκαν 43 νέες κλίνες ΜΕΘ-COVID έτσι ώστε να αυξηθεί η δυναμικότητα του Ε.Σ.Υ. στη Θεσσαλονίκη. Στο πλαίσιο των μέτρων υπάρχει και σχέδιο αεροδιακομιδών από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα ή σε άλλες πόλεις
- Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
- Τι ισχύει με το «χαράτσι» 3 ευρώ σε Temu - Shein από 1 Ιουλίου - Πώς υπολογίζεται, πότε επιστρέφονται οι δασμοί
- Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
- «Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων