Ελλάδα|09.11.2020 13:33
Κορονοϊός - Θεσσαλονίκη: Συναγερμός σε γηροκομείο - 11 κρούσματα
NewsroomΝέος συναγερμός στις Αρχές ύστερα από τον εντοπισμό 11 κρουσμάτων κορονοϊού σε γηροκομείο στον Αγιο Βασίλειο της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με το Open TV, 10 από τους 55 τρόφιμους βρέθηκαν θετικοί, καθώς και μία νοσηλεύτρια. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η νοσηλεύτρια διαγνώστηκε με κορονοϊό, αφότου αρχικά ήταν αρνητική στο πρώτο τεστ που έκανε, καθώς παρουσίασε συμπτώματα. Οι τρόφιμοι του γηροκομείου υποβλήθηκαν όλοι σε τεστ την Παρασκευή.
Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες ημέρες σήμανε συναγερμός σε γηροκομείο των Ιωαννίνων, όπου νόσησαν 9 εργαζόμενοι και 46 ηλικιωμένοι, εκ των οποίων οι 21 έχουν μεταφερθεί σε Νοσοκομεία της 6ης ΥΠΕ, καθώς οι ειδικές μονάδες του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων είναι πλήρεις.
Διαβάστε ακόμη
- Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
- Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
- Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
- Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»