Ελλάδα|04.01.2021 15:17
Κορονοϊός: Η 95χρονη Δέσποινα που έκανε το εμβόλιο σε γηροκομείο
NewsroomΞεκίνησαν σήμερα, Δευτέρα 4 Ιανουαρίου, τα πρώτα εμβόλια κατά του κορονοϊού σε Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων. Οι Κινητές Ομάδες Υγείας βρέθηκαν στη μονάδα «Σπίτι της Χριστιανικής Αγάπης», προκειμένου να κάνουν το εμβόλιο κατά του κορονοϊού οι ηλικιωμένοι. Το «παρών» στους εμβολιασμούς έδωσε και ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ, Παναγιώτης Αρκουμανέας, ενώ - όπως αναφέρει ο ΕΟΔΥ σε ανάρτησή στο Facebook - η πρώτη που έκανε το εμβόλιο ήταν η 95χρονη Δέσποινα.
Στο μεταξύ, μαζί με τους υγειονομικούς ξεκινά ο εμβολιασμός των πολιτών που διαμένουν και εργάζονται στους οίκους ευγηρίας από τις Κινητές Ομάδες Υγείας (ΚΟΜΥ) του ΕΟΔΥ. Ο εμβολιασμός της ομάδας αυτής θα ολοκληρωθεί έως τις 20 Ιανουαρίου.
Διαβάστε ακόμη
- Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
- Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
- Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
- Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου