Ελλάδα|29.10.2018 07:38

Τα 3 σίριαλ που έσπασαν κάθε ρεκόρ τηλεθέασης στο Mega (vid)

Αλέξης Μίχας

Με μακρά παράδοση στην δημιουργία Ελληνικής μυθοπλασίας ο σταθμός διατήρησε ικανοποιητικά ποσοστά τηλεθέασης μέχρι το τέλος εξαιτίας των επαναλήψεων των σειρών του. Και τρεις συγκεκριμένες σειρές κατέχουν τα μεγαλύτερα ρεκόρ στην τηλεθέαση του Μεγάλου Καναλιού.

1. Ψίθυροι Καρδιάς

Η δραματική σειρά του Μανούσου Μανουσάκη που περίεγραφε τον έρωτα της τσιγγάνας Ερατούς (Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους) με τον «Μπαλαμό» Αντώνη (Απόστολος Γκλέτσος) από το πρώτο κιόλας επεισόδιο μετάδοσής της την σεζόν 1997 – 1998 κέντρισε το ενδιαφέρον τον τηλεθεατών. Το επεισόδιο που μεταδόθηκε στις 9 Φεβρουαρίου του 1998 σημείωσε τηλεμερίδιο στο σύνολο του πληθυσμού 34,6% (περισσότεροι από 3.500.000 τηλεθεατές) και μέσο μερίδιο τηλεθέασης επί των ανοικτών δεκτών 66,1%.

 

2. Το νησί

Αποτελεί μια από τις ακριβότερες παραγωγές της ελληνικής τηλεόρασης. Η δραματική – κοινωνική σειρά εποχής βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο της Βικτώρια Χίσλοουπ σε σενάριο Μιρέλλας Παπαοικονόμου και σκηνοθεσία Θοδωρή Παπαδουλάκη ήταν αυτή με την μεγαλύτερη τηλεθέαση τη σεζόν 2010 – 2011. Το τελευταίο επεισόδιο της σειράς που προβλήθηκε στις 23 Μαϊου του 2011 έκανε ρεκόρ τηλεθέασης με 3.515.000 τηλεθεατές να καθηλώνονται στη συχνότητα του Mega (Tημερίδιο στο σύνολο του πληθυσμού 34,5% και μέσο μερίδιο επί των ανοικτών δεκτών 64,6%)

3. Στο παρά πέντε

Αν και τα δύο πρώτα επεισόδια προβολής της κωμικής σειράς του Γιώργου Καπουτζίδη σημείωσαν μέτρια ποσοστά τηλεθέασης από το τρίτο επεισόδιο και μετά η κωμωδία του Mega που προβλήθηκε για δύο σεζόν (2005 – 2006 και 2006 – 2007) απογειώθηκε. Τα υψηλότερα ποσοστά γράφτηκαν στο φινάλε της κωμωδίας στις 18 Ιουνίου του 2007 με το τηλεμερίδιο στο σύνολο του πληθυσμού να διαμορφώνεται στο 31,3% και το μέσο μερίδιο τηλεθέασης επί των ανοικτών δεκτών στο 66% ποσοστά που αντιστοιχούν σε 2.931.000 τηλεθεατές.

  • Πολύ υψηλές τηλεθέασεις είχαν σημειώσει και οι τρεις κωμικές σειρές που επέλεξε το Mega για την τελευταία ημέρα λειτουργίας του, «Οι τρεις Χάριτες» (1990 – 1992) και το «Δις Εξαμαρτείν» (1993 – 1996) των Ρέππα – Παπαθανασίου αλλά και οι «Απαράδεκτοι» της Δήμητρας Παπαδοπούλου (1991 – 1993) στην πρώτη προβολή τους ωστόσο τα ψηφιοποιημένα αρχεία της τότε AGB και μετέπειτα Nielsen Audience Measurment είναι διαθέσιμα από το 1998 και μετά.
μαύρο στο MEGAMEGA