Ελλάδα|09.01.2019 14:58
Πάτρα: Έκλεψαν λάστιχα από ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ
NewsroomΑσυνείδητοι -μόνο και μόνο για προσωπικό τους όφελος- δεν διστάζουν να αφήσουν στο έλεος του Θεού ανθρώπινες ψυχές. Το περιστατικό συνέβη στην Πάτρα, όταν κάποιοι άφησαν τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ Δυτικής Ελλάδας χωρίς... ελαστικά.
Οι δράστες, σύμφωνα με τις πληροφορίες, αφού παραβίασαν την πόρτα του συνεργείου της 3ης Περιφερειακής Διεύθυνσης του ΕΚΑΒ, στη συνέχεια άρπαξαν από το εσωτερικό του διάφορα ελαστικά. Αποτέλεσμα ήταν να μείνουν χωρίς τον εξοπλισμό τα ασθενοφόρα και τα άλλα οχήματα άμεσης επέμβασης!
Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Πατρών διενεργούν έρευνα για να εντοπίσουν τους δράστες και κυρίως τα κλεμμένα ελαστικά.
Διαβάστε ακόμη
- Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
- Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
- Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
- Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»