Ελλάδα|28.02.2021 14:42
Πέταξαν μολότοφ στο αστυνομικό τμήμα Καισαριανής μέρα μεσημέρι
NewsroomΕπίθεση με μολότοφ σημειώθηκε μέρα μεσημέρι στο Αστυνομικό Τμήμα Καισαριανής. Οι άγνωστοι λίγο πριν από τις 13:30 επιτέθηκαν με καπνογόνα και μολότοφ στο Α.Τ. Καισαριανής. Σύμφωνα με το OPEN TV, από την επίθεση με μολότοφ προκλήθηκαν ζημιές σε υπηρεσιακές μηχανές.
Σύμφωνα με τη Μίνα Καραμήτρου, περίπου 20 άτομα, με καλυμμένα τα πρόσωπά τους, έφτασαν στο Α.Τ. Καισαριανής χωρίς να γίνουν αντιληπτοί. Πρώτα άναψαν ένα καπνογόνο και στη συνέχεια πέταξαν βόμβα μολότοφ. Από την επίθεση δεν τραυματίστηκε ο φρουρός του Τμήματος. Υπήρξαν μόνο φθορές σε δύο υπηρεσιακές μηχανές ενώ αυτή την ώρα η περιοχή γύρω από το Αστυνομικό Τμήμα της Καισαριανής είναι αποκλεισμένη και γίνονται έρευνες για τυχόν προσαγωγές.
Διαβάστε ακόμη
- Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
- Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
- Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
- Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις