Ελλάδα|28.02.2021 14:42
Πέταξαν μολότοφ στο αστυνομικό τμήμα Καισαριανής μέρα μεσημέρι
NewsroomΕπίθεση με μολότοφ σημειώθηκε μέρα μεσημέρι στο Αστυνομικό Τμήμα Καισαριανής. Οι άγνωστοι λίγο πριν από τις 13:30 επιτέθηκαν με καπνογόνα και μολότοφ στο Α.Τ. Καισαριανής. Σύμφωνα με το OPEN TV, από την επίθεση με μολότοφ προκλήθηκαν ζημιές σε υπηρεσιακές μηχανές.
Σύμφωνα με τη Μίνα Καραμήτρου, περίπου 20 άτομα, με καλυμμένα τα πρόσωπά τους, έφτασαν στο Α.Τ. Καισαριανής χωρίς να γίνουν αντιληπτοί. Πρώτα άναψαν ένα καπνογόνο και στη συνέχεια πέταξαν βόμβα μολότοφ. Από την επίθεση δεν τραυματίστηκε ο φρουρός του Τμήματος. Υπήρξαν μόνο φθορές σε δύο υπηρεσιακές μηχανές ενώ αυτή την ώρα η περιοχή γύρω από το Αστυνομικό Τμήμα της Καισαριανής είναι αποκλεισμένη και γίνονται έρευνες για τυχόν προσαγωγές.
Διαβάστε ακόμη
- Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
- Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
- Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
- Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!