Ελλάδα|15.03.2021 16:40
Καθαρά Δευτέρα: Αδειο το κέντρο της Αθήνας - Στα πάρκα για τον χαρταετό
NewsroomΑδειασε το κέντρο της Αθήνας ανήμερα της Καθαράς Δευτέρας λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά του κορονοϊού. Οι κάτοικοι της πρωτεύουσας επέλεξαν πάρκα, πλατείες και παραλίες κοντά στα σπίτια τους για να τηρήσουν το έθιμο του χαρταετού.
Η Αθήνα ήταν έρημη. Στην πλατεία Συντάγματος αλλά και τους γύρω δρόμους επικράτησε απόλυτη ησυχία. Οπως, μάλιστα, μπορείτε να δείτε από τις φωτογραφίες του πρακτορείου Eurokinissi, λιγοστοί ήταν αυτοί που βγήκαν στους δρόμους του κέντρου της πρωτεύουσας την Καθαρά Δευτέρα.
Διαβάστε επίσης: Καθαρά Δευτέρα: Πού επιτρέπεται να πετάξετε χαρταετό - Οι κωδικοί μετακίνησης
Διαβάστε ακόμη
- «Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
- Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
- Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
- Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος